/!\ Příjímáme Multisport kartu /!\

Nabízíme

OSOBNÍ TRENÉR

Pravidelně cvičíte, ale nevidíte žádné výsledky? Plno lidí provádí cviky špatně, snižují tak efektivitu celého procesu a navíc škodí svému zdraví. Využijte služeb osobního trenéra, který Vám sestaví tréninkový plán, po celou dobu Vás motivuje a povzbuzuje k dosažení vytyčených cílů (zeštíhlení, zpevnění,..) a hlavně dohlíží na to, abyste každý cvik prováděli fyziologicky správně a s maximální efektivitou.

FITBOX

Fitbox je skupinové, bezkontaktní, dynamické cvičení na speciálně upravených totemech. Instruktor kombinuje několik základních úderů a kopů v tempu svižné motivační hudby. Tento sport si získal svou oblibu tím, že představuje poměrně snadnou cestu k redukci váhy, výraznému úbytku tělesného tuku v těle a zlepšení fyzické kondice. Klientky a klienti jistě ocení to, že výsledky jsou viditelné již během několika týdnů. Fitbox je vhodný pro ty, kteří chtějí posilovat a zformovat svou postavu, ale klasické fitness posilovny je nebaví. Tento typ sportu má svá pozitiva i ze zdravotního hlediska. Na lekcích zpevníte zádové svaly, které často způsobují velké bolesti, proto vás bude instruktor v průběhu hodiny kontrolovat a hlídat jak provádíte jednotlivé techniky. Fitbox je energeticky vysoce účinné cvičení, kdy lze v průběhu jedné lekce prostřídat nevyčerpatelné množství cviků a kombinací a proto vám návštěva tohoto sportu zaručeně zlepší náladu. Instruktor je schopen přizpůsobit lekci pro klienty téměř každého věku a úrovně zdatnosti, takže se nemusíte ničeho bát. Na lekci vám stačí pití, ručník a bandáže (možno zapůjčit).

SPINNING

Jedná se o skupinové, vysoce energeticky účinné, kondiční a vytrvalostní cvičení na stacionárních kolech. V průběhu cca 40ti minutové lekce instruktor střídá několik různých technik jízdy (pozic), tempo a terén. Každá hodina je originální a každá hodina je výzvou, kterou můžete ale nemusíte přijmout, protože i tento svižný tréninkový kondiční program respektuje limity a možnosti každého klienta. To znamená, že vždy máte možnost zvolit si svou vlastní cestu a rytmus. Důležité je sejít se společně v cíli a odejít s dobrou náladou a pocitem, že jste udělali něco pro své tělo. Lekce jsou určeny jak pro rekreační, tak pro profesionální cyklisty, záleží, jaký tréninkový program instruktor sestaví. Na spinningové lekci se rozhodně nudit nebudete a stoprocentně si vyčistíte hlavu od všedních starostí. Do varu vás dostanou jak naši šikovní instruktoři, kteří vás budou povzbuzovat celou cestu, tak dynamická svižná hudba. Spinning je vhodný zejména pro ty, kteří si chtějí udržet stávající kondici, případně celkově svou kondici zlepšit a posunout své hranice zase o kus dál.

JUMPING

Nebaví vás posilovna? Zkuste posilování mnohem zábavnější formou. Přijďte vyzkoušet Jumping - skákání na malých trampolínách. Aerobní a velmi efektivní cvičební program, při kterém vypotíte litry vody, spálíte spoustu kalorií a hlavně posílíte jak vnější tak vnitřní hluboké břišní a zádové svaly, což vede ke správnému držení těla a zbavíte se tak velmi častých bolestí zad. Jumping, toto doslova „pulzující“ zábavné cvičení kombinuje rychlé a pomalé skoky společně se silovými prvky. Díky přirozenému odrazovému pohybu je cvičení šetrné na klouby a jednoduchou choreografii zvládne opravdu každý bez rozdílu věku a fyzické zdatnosti. Posilování je mnohem účinnější právě proto, že se jedná o balanční cviky na měkké trampolíně na rozdíl od klasického posilování na pevné zemi. Instruktor opět volí velmi svižnou a dynamickou hudbu a lekci zakončuje krátkým protažením.

BOSU

Speciální balanční podložka připomínající gumovou kopuli (poloviční míč) má velmi široký a rozmanitý rozsah využití. Jde o klidné aerobní silové cvičení, jehož účinkem docílíme komplexního zpevnění a zformování linie těla. Předností bosu je v dnešní moderní době zejména jeho zdravotní účinek. Díky sedavému zaměstnání a nezdravému životnímu stylu dochází k ochabnutí hluboko uložených kosterních svalů, jenž souvisí se správným držením těla a důsledkem jsou časté bolesti zad, šíjových svalů a kloubů. Díky balančnímu a posilovacímu tréninku na této podložce kromě posílení vnitřních svalů zpevňujete šlachy a vazy kolem kloubu, což ocení jak vrcholoví sportovci tak lidé po úrazech. Výsledným efektem tréninku je dále redukce tělesného tuku, zlepšení kondice, koordinace, ohebnosti a posílení stability těla. Ideální je kombinovat bosu s dalším cvičením (viz. kruhový trénink, funkční cvičení). Správnou kombinací prvků na této podložce můžete docílit o pozitivního vlivu na oběhový systém. Vždy je k dispozici osobní trenér, který je schopen sestavit cviky přesně vám na míru podle požadovaného výsledku. Možnost cvičení s osobním trenérem.

TRX

Total body Resistance Exercises ve volném překladu znamená procvičení všech svalů těla. Tento závěsný systém, složený z nastavitelných popruhů a karabin (pro každou váhu i výšku) je v současné době nejžádanější fitness pomůcka. TRX je používán v rámci takzvaného funkčního cvičení, kdy využíváme k posílení svalů zejména váhu vlastního těla. Kombinací vlastní váhy a úhlu postoje těla se zemí (s podložkou) ovlivňujete výslednou intenzitu cvičení. To znamená, že cvičení je vhodné jak pro začátečníky, tak pro zdatné sportovce. Věřte, že cvičení „v závěsu“ je mnohem těžší než doopravdy vypadá. Zapojujete i hluboko uložené svaly o kterých jste dosud nevěděli. TRX je skladný a jednoduchý a navzdory minimálním nárokům na prostor dokáže procvičit komplet celé tělo. Závěsný systém je hojně využíván ve světě jak profesionálními sportovci , tak policejními a vojenskými oddíly. Aby bylo cvičení efektivní, je potřeba zvolit takovou intenzitu cvičení, kdy cviky opakujeme v jednotlivých sekvencích až do téměř do úplného vyčerpání. Možnost cvičení s osobním trenérem.

GUNeX Training systém

Tento zatím málo známý nový tréninkový nástroj lze použít jako vhodnou přípravu pro sportovce věnující se sportům jako je fotbal, hokej, atletika, lezení, vodní sporty, lyžování, bojové sporty, zkrátka všem sportům založeným na síle, rychlosti, výbušnosti, vytrvalosti a dynamice. Systém několika pružících lan se sadou karabin umožňuje pohyb celkem ve třech rovinách, což umocňuje intenzitu cvičení a zapojení mnoha svalových skupin naráz. Tento systém se využívá v rámci funkčního cvičení stejně, jako TRX.

ALPINNING (Indoor walking)

Skupinové aerobní cvičení na speciálně upravených pásech pod dohledem instruktora za doprovodu motivační hudby. Cvičení vychází z nejpřirozenějšího lidského pohybu, čímž je chůze. Program je velmi variabilní a záleží jen na vás, za jakým účelem na lekci přijdete a jaký si zvolíte cíl – procházka a relaxace, formování postavy a shazování kil nebo zlepšení kondice. Toto cvičení je vhodné především pro klienty, kteří chtějí shodit nadbytečná kila a dávají přednost spalovacímu tempu. Pásy disponují přehledným displejem, který snímá vaši srdeční tepovou frekvenci a díky tomu je velmi snadné si hlídat mezní hodnoty a maximálně tak docílit spalovacího efektu (spalování tuků) na rozdíl od spinningu, kde se většinou cvičí ve vyšších tepových frekvencích (spalování cukrů = kondiční cvičení). Alpinning je příjemný i v tom smyslu, že si každý dle svých potřeb a možností zvolí svůj rytmus a trasu. Během chůze na pásu instruktor střídá a kombinuje několik technik a cviků (případně i s použitím činek), díky nimž dochází k posilování jednotlivých partií těla. Současně pilujete celkovou koordinaci a stabilitu těla. Za hodinu vypotíte cca 1litr vody, takže vás instruktor bude v průběhu lekce upozorňovat, abyste nezapomínali doplňovat tekutiny.

KRUHOVÝ TRÉNINK (funkční cvičení s osobním trenérem)

Tréninková metoda na zpevnění a redukci váhy, kdy pod dohledem osobního trenéra postupně zapojujete vybrané svalové skupiny na jednotlivých stanovištích, obvykle uspořádaných do kruhu. Velkou předností je, že díky jednomu kruhovému tréninku procvičíte všechny svalové partie. Trénink se skládá ze 3 - 4 koleček (každé trvá 5-15 min) a každé kolečko se sestává z 12-16 cviků (každý na jiném stanovišti). Pauzy jsou pouze mezi jednotlivými koly, ne mezi jednotlivými cviky! Instruktor sestavuje „kruháč“ tak, aby byly splněny principy tohoto cvičení. V rámci každého kola se střídají jednotlivé cviky a nástroje podle náročnosti tak, aby klient udržel konstantní tepovou frekvenci. To znamená po náročném cviku zařadíme cvik jednodušší, oddychový na zklidnění a pokračujeme opět cvikem náročnějším (angličáky - bosu – medicinbal - činky). Dalším principem „kruháče“ je dosáhnout a udržet prokrvení celého těla, čili po cvicích na ruce jsou ihned zařazeny cviky na nohy a naopak. Trénink lze využít jako zajímavé zpestření monotónního cvičení v posilovně.